יום ראשון, 24 במרץ 2013

רעיונות לעיצוב שולחן החג // פרויקט פסח

שניה אחרי הנקיונות ודקה לפני שהאורחים מגיעים, מצאנו עבורכם כמה רעיונות מגניבים לעיצוב שולחן החג. זכרו - השקעה בעיצוב השולחן תהפוך את המפגש המשפחתי לנעים יותר, אתכם יזכרו כמארחים למופת ולצילומים יהיה ערך מוסף!



פסח הוא זמן מעולה לקבל השראה מהאביב והפריחה שבחוץ ולקשט את שולחן החג בשלל פרחים, פירות וגוונים רכים ופסטליים. בתמונה למעלה - עיצוב בסגנון כפרי משולב בפריחה צהובה, למראה נמרץ ושמח במיוחד.



עיצוב צחור וחגיגי - שימוש בגוונים לבנים בלבד יעניק לכם תחושה מהודרת וחגיגית במיוחד. 



מימין - עיצוב בגווני כחול לבן - לפעמים מפה דומיננטית ומושקעת עושה את כל האווירה ואין צורך להשקיע בסידורי אמצע מורכבים. משמאל, עיצוב קלאסי שנראה קצת כאילו הוא מושפע ממראה של מצה :)
http://theenchantedhome.blogspot.co.il/2011_08_07_archive.html




האביב שבחוץ קורא לנו להשתמש בשלל צבעי הפריחה, וליצור שולחן במראה צעיר וכייפי. לא חייבים לקנות סרוויס חדש - מספיק להתאים בין מפה, מפיות, חבקים מיוחדים ופרחים יפים כדי ליצור מראה ייחודי וחדש.
http://pinterest.com/pin/227080006180857593/




מימין - פרח יחיד בצנצנת נמוכה יוצר סידור אמצע פשוט שלא תופס הרבה מקום על השולחן. משמאל - עיצוב בסגנון מרוקאי בצבעים עזים וסידור אמצע יחיד וגבוה.
http://www.digsdigs.com/photos/stylish-spring-table-settings-40.jpg




מימין - ראנרים צבעוניים מוסיפים עניין למפה בסיסית חלקה. משמאל - תוספת ירק לקשירת המפיות מוסיפה משב רוח אביבי לסדר.



כסידור אמצע שהוא יצירתי, לא שגרתי וגם ממוחזר - ניתן להשתמש בקופסאות השימורים שבהן השתמשנו ולמלא אותן בפרחים או פירות כיד הדמיון הטובה.



כדי להקל על הזרימה של ארוחת החג ניתן לספק לכל אורח "קערת ליל סדר" אישית - בקופסת בנטו מאורגנת היטב נסדר את כל המאכלים הנדרשים ובנוסף גם מגבת קטנה וכלי מים שיקל על כולם את נושא נטילת הידיים.

http://www.epicurious.com/articlesguides/holidays/passover/susiefishbeinsmodernfeastseder


יש לכם עוד רעיונות? עיצבתם שולחן חג יצירתי במיוחד? שילחו אלינו את התמונות שלכם למייל: 

expo@archijob.co.il




















































אין תגובות: