יום שני, 14 ביוני 2010

זרעי קיץ

הקיץ הגיע למחוזותינו ועמו הרצון ללכת לים ולברוח לקרירות הנחשקת של המזגנים. כשמציצים מהאפלולית הממוזגת של התריסים מגלים עולם מואר, צבעוני שדוהה לקראת ספטמבר. בהשראת החופש הגדול קבלו כמה רעיונות עיצוביים קיציים במיוחד.



80+ פשעי רחוב מדהימים של בנסקי

כשנשאל אומן גרפיטי צעיר ומוכשר זה, באיזו טכניקה הוא משתמש בנסקי השיב - אני פשוט עושה את מה שנדרש, בין אם זה להוסיף שפם לפוסטר של נערה ובין אם להזיע לילות כימים..."
להמשך קריאה על 80+ פשעי רחוב מדהימים של בנסקי
לחץ כאן



כשהבית הוא מגרש משחקים... ממש קטן
דירה קטנטונת, רק 21.5 מ''ר בלב ורשה מעלה סוגיה עיצובית קיצית וקלילה לדיון, איך משחקיםעם חלל מגורים.נטול פוזה וחשיבות עצמית הבית הזה ללא ספק ממלא את המשבצת הקייצית.

לכתבה המקורית לחץ כאן


דרישת שלום משוודיה

לא רק H&M ואיקאה - ניחוח קייצי מדגדג את אפנו גם משודיה. קליל, ביתי, בדירה ממש קטנה יש משב של רעננות, אור ומרחב לנשמה. הנוף מהחלון ללא ספק מקל על המשימה העיצובית. לתמונות נוספות לחץ כאן





מוטי רנדולף, טרנספורמציה בינתחומית

מסקרן, מפתיע, מעורר השראה.
"The Creators Project: Do you consider yourself an artist, an architect, or a designer? Do you see any difference between these things? Muti Randolph: I think that my work is within all of these disciplines, encompassing a little bit of everything. I think this is nice; it’s part of what I believe, erasing the limits and transforming things."
להמשך קריאה לחץ כאן



Pencil versus camera
בנג'מין היינה - מאייר בלגי, יוצר דיאלוג מדהים בין עפרון, קו סקיצה מציאות ועדשת מצלמה. לנו זה העלה אסוציאציות של אגדות קריסטיאן אנדרסן, בחרנו לחלוק...

לתמונות נוספות של בנג'מין היינה לחץ כאן


Subway architecture

אז נכון שבארצנו הכרמלית בחיפה היא "הגאווה התחתית" היחידה... ונכון שהרכבת הכלה בירושלים רק מבטיחה ולא מקיימת. אבל מי אמר שלאור כל העובדות הללו אי אפשר לפנטז ולו רק קצת על אדריכלות של הרכבות התחתיות. ובכן השמים (או האדמה במקרה זה) הם הגבול לדמיון האדריכלים.

לחצו כאן לתמונות נוספות.


















2 תגובות:

חדשנות עסקית אמר/ה...

עיצובים מאוד מעניינים, במיוחד בנסקי שמצליח לסקרן אותי מאוד!

אנונימי אמר/ה...

עיצוב פנים.
עיצוב פנים הבית - עיצוב המטבח, עיצוב הסלון, עיצוב חדרי השינה ועוד.
הכנסו - http://www.asherelbaz.com/


ושהיה לכם עיצוב מהנה