יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

מטריות לא שגרתיות

לקראת הגשמים המובטחים, יצאנו לבדוק מה חדש בעולם המטריות, איזה עיצובים מתוחכמים ורעיונות חכמים ניתן למצוא בשוק היום. 
המטריה קיימת כבר מאות רבות של שנים, למרות שאין מקור אחד ברור למוצאה. קיימות עדויות בטקסטים היסטוריים לשימוש במטריות כבר ברומא העתיקה, מצריים, סין ובמזרח הקרוב. למרות שהעיקרון של המטריה פשוט - ידית ורצועת בד עמיד במים, בכל זאת הצלחנו למצוא חידושים בתחום, להלן כמה מהמגניבים ביותר:

1. מטריה עם ידית לד - מאפשרת לכם ללכת בגשם כמו ג'דיי! מטריה עם ידית לד בצבעים שונים, מאירה אתכם בגשם הלילי.


לינק

2. מטריה עומדת - מטריה שלא ברור איך לא הומצאה קודם! אין צורך לחפש על מה לתלות אותה או באיזה דלי לאחסן אותה, בראש המטריה יש מעמד משולש ופשוט, שמאפשר להעמיד אותה בקלות בכל מקום.


לינק


3. המטריה ה"מנומסת" - כדי להימנע ממצבים דוקרי עיניים, פותחה המטריה הזאת - במקומות צפופים פשוט מושכים את הידית, והמטריה (והקצוות החדים שלה) מתכנסת פנימה ומונעת סכנה לחברה.


לינק

4. מטריה לידיים חופשיות - מטריה ששומרת עליכם מוגנים היטב מהגשם וגם משחררת את הידיים לעיסוק אובססיבי בטלפון הנייד! המטריה נרתמת לכתפיים, עמידה ברוחות עזות, וזמינה לרכישה כבר עכשיו.


לינק

5. מטרית SENZ - מטריה שמעוצבת אוירודימנית כך שהיא עמידה ברוחות קיצוניות ואינה מתקפלת. וגם מספקת הגנה טובה יותר לחלקו האחורי של הגוף שמופקר לרוב במטריות הקלאסיות.


לינק

6. מטריה מחומשת - מטריה שמספקת הגנה מושלמת לכל הגוף- אפילו המטריה הקלאסית הגדולה ביותר, לא תוכל להשאיר אותנו יבשים במצב של גשם עם רוחות. באותם מצבים, בהם טיפות הגשם ניתכות עלינו במאוזן כמעט, אפשר להיעזר במטריה הזאת, שעשוית בעצם מ 5 מטריות מחוברות, אחת מלמעלה והיתר בצדדים, ששומרת את כל הגוף יבש וחמים.



לינק

7. מטריה עם חיבור Bluetooth - הולכים בגשם וברוח, נאבקים לשלוט במטריה, ופתאום- צלצול טלפון. איך תתחילו עכשיו לחפש את הטלפון בתיק בלי להתרטב? בדיוק בשביל זה הומצאה מטריית ה Bluetooth, שהידית שלה כוללת מסך מגע, רמקול ומיקרופון, ותאפשר לכם לקבל שיחות בנוחות ויעילות :)


לינק

יש לכם רעיונות נוספים למטריות העתיד? שתפו אותנו!