יום חמישי, 27 ביוני 2013

רעיונות לעיצוב גינה במרפסת קטנה

כשחיים בעיר הרבה פעמים מורגש חסרונו של הטבע בחיי היומיום. כשיש רק מרפסת קטנה וצרה ניתן להרגיש כאילו אי אפשר לעשות איתה יותר מדי, אבל מצאנו בשבילכם פתרונות קלים ופשוטים שיהפכו כל מרפסת קטנה לגן אסקפיסטי פורח!

1. עציצים - כשאין שטח רב אפשר לנצל את הקירות, המעקה ואפילו את התקרה לתליית עציצים שלא יחסמו את המעבר ויוסיפו לאווירת הגן הפורח.

תלויים מהתקרה
- כדי לחסוך בשטח רצפה מועט אפשר לתלות עציצים גם מהתקרה, כפי שמדגימים סטודיו elips design בשבוע העיצוב בלונדון:
http://www.archijob.co.il/archijob_news/one_news.asp?IDNews=3383
















אדניות תלויות על מעקה



וגם אדניות לרוחב וגובה הקירות.
בבלוג הזה תוכלו למצוא עוד פתרונות לעיצוב מרפסות צרות וארוכות:
http://allhomedecors.com/how-to-decorate-narrow-balcony/#.UcMT8edmjTp





גינת מסגרת חלון: WindowsFarm design by Jihyun Ryou







2. צבע - המרפסת לא צריכה להיות אנמית ולהסתפק בגוונים הירוקים של הצמחיה בלבד. הוסיפו אקססוריז וטקסטורות צבעוניות כדי להעשיר את העיצוב

3. טקסטיל - אין מה לחשוש מטקסטיל בתנאי החוץ של המרפסת. שטיחים, כריות ושמיכות קיציות מוסיפים צבע וחמימות לכל חלל ואין סיבה למדר אותם מחלל המרפסת.




6. ריהוט - אל תחששו שריהוט רב במקום קטן יגרום לעומס - מה שחשוב זה לדאוג שהריהוט יתאים לחלל - הוסיפו מגוון פתרונות ישיבה ושולחנות קטנים מסוגים שונים. בסופו של דבר הרב גוניות של פתרונות הישיבה רק תוסיף להנאה שלכם. כדי לחסוך במקום רצפתי ניתן לתלות ערסל ישיבה מהתקרה.

















7. דשא סינטטי ודק - לא רק מי שזכה לחצר גדולה יכול להנות מחיפוי דק חיצוני ודשא - אין כמו השניים האלה ליצירת תחושת נופש במרפסת. היום יש דשא סינטטתי בעל מראה טבעי ביותר ובאורכים מגוונים.




יש לכם מרפסת קטנה וצרה שהפכתם לגן עדן פורח? שילחו לנו תמונות ואולי נפרסם אותן באתר!
expo@archijob.co.il