יום שישי, 3 בספטמבר 2010

עיצוב מסביב לעולם

לקראת השנה החדשה, הבאה עלינו לטובה, בחרנו עבורכם מגוון אייטמים אשר יפתחו את השנה באיחולי יצירתיות ושפע של השראה:

רהיט שחור לבן

על ידי בחירה בצורה אלגנטית רכה וזורמת ושימוש בפלטת צבעים מצומצמת המשלבת שחור ולבן, יצר המעצב מרסלו זיליאני עבור חברת" Casparini" האיטלקית סט של שולחן וכסאות בעל מראה יוקרתי ומתוחכם.
לצפייה לחצו כאן





Breathing chair

המעצבת הטייוואנית וו יו יינג בוחנת בעבודתה את תהליך הישיבה על כסא ואת האינטראקציה בין המשתמש והכסא.

בדיוק כמו תהליך הנשימה, " Breathing" הוא כסא גמיש המשנה צורתו ומספק ליושב עליו תמיכה מלאה. הכסא עשויי קצף ומנוקב חורים ומשנה צורתו בהתאם לאדם היושב עליו.
לצפייה לחצו כאן

סודות מספר הסקיצות

ספר הסקיצות הוא חברו הטוב של כל אמן ומעצב ומשמש כלי עבודה בו היוצר חוקר את המחשבותיו האישיות , משמר היסטוריה ויזואלית ונותן ביטוי לכל גחמה יצרתית, אפילו הקטנה ביותר, מתוך תקווה שדווקא השרבוט הבא יוביל בסופו של דבר ליצירה מדהימה אשר תזכה לראות עולם. ולעיתים, כשאנו ברי מזל אנו זוכים לראות את התהליך.

50 סריקות מספרי סקיצות של 35 אמנים מוכשרים לצפייה לחצו כאן



יש לי ציפור קטנה בתה

המעצבת הרוסייה נטליה פונומרבה מציגה עבודת קונספט לשקיקי תה.
היא יוצרת באמצעות אוריגמי מארז חדש לשקיק התה הישן והמוכר לכולנו ומוכיחה כיצד דרך אריזה מעניינת ניתן למכור מותג.


לצפייה לחצו כאן





האם רושם ראשוני כן קובע???

אם נהיה כנים לרגע, הרי שכמעצבים כמעט תמיד נשפוט ספר לפי הכריכה שלו אבל כשזה כל מה שעוזר לנו להחליט בחנות הספרים אז מי יכול להאשים אותנו?!
הפוסט הזה "חוגג" על הרעיון שכן, כריכות של ספרים עושות את ההבדל הגדול, אז אם קראתם ספר והיו לכם מחשבות האם הכריכה שלו מתאימה לו...נשמח לשמוע זאת בתגובות.


לצפייה לחצו כאן





סיפורם של רהיטים ישנים

המעצבת ההולנדית איזבל קירוגה מאמינה בשימוש חוזר ובאסתטיקה של רהיטים ישנים אשר סיימו את חייהם ומוקסמת מן הסיפור שיש להם לספר .
"The story teller" היא כוננית ספרים העשויה משולחנות ישנים אשר נוסרו באמצע, הוערמו האחד על השני ונצבעו בצבע אחיד-כל אלו עובדים ויזואלית כיישות אחת ומעניקים לאובייקט פרשנות חדשה וחיים חדשים.

לצפיה לחצו כאן